onsdag 6. oktober 2010

Jobbe detaljer

Skrikemamman er borte! Jippi:)
I dag vaaknet vi opp til en ny herlig dag med blanke ark og nye fargestifter!
Ingen sure miner, ingen skrik, en gutt som klarte aa kle paa seg selv ( ny medalje og vi naermer oss premie) og en mann som er hjemme og allerede har tatt A med ut paa tur.




Dette er mine fargeklatter jeg skal jobbe detaljer med fremover. Applikasjoner skal paa.
Begynner aa gaa tom for stjerner, men har funnet et bra sted paa nettet hvor merkelapper kan designes selv her.
Kanskje jeg skulle skaffet meg noen med mitt navn paa og en stjerne ved siden av?

Uansett, Heidi AS gaar liiiiiitt bedre i aar enn i fjor og göy er det. Enn saa lenge i alle fall.
Men det er töft aa finne en ny nisje naar man plutselig ikke kan jobbe med det man er flink til og utdannet til...
Jeg har satset paa aa gjöre litt luer og fortsette med engelsken. Sann frem til jul...
Og deretter har vi heeelt andre planer dersom ting ikke blir bedre her i kriselandet:)

3 kommentarer:

Gøril sa...

Så flink du er :)

Jeg har også mine dager som skrikemamma. Føler meg helt elendig mens det står på, men klarer likevel ikke la vær.

Godt at det føles bedre i dag.

Stor klem :)

mona sa...

Flinka!! Luene er kjempefine! Og jeg synes absolutt at du skal lage noen egne merkelapper. Morsomt!

Godt å høre at ting har gått mer på skinner i dag. Ikke noe morsomt å være skrikemamma :)

Mammarie sa...

Jeg tror jeg liker de andre planene jeg ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails