onsdag 5. november 2008

En rolig morgen




Marcus vaaknet tidlig i morges, foerste gang foer kl 0700... Hmm, dette er vi heldigvis ikke vant til!Han sovnet omsider til igjen, deilig:)

Halv aatte var han vaaken igjen og da tok jeg han med inn i sengen vaar. I dag var det bare meg i sengen vaar ettersom min mann har faatt bronkitt (3.uken med hoste og feber, stakkar)og sov i et annet rom. Vi hadde kosestund og Marcus kjalte med haaret mitt. Han er saa opptatt av haaret mitt at jeg noen ganger tenker han maa bli frisoer!
Vi kledde paa oss i rolig tempo og spiste laaang frokost, litt uvanlig da vi vanligvis har det litt travlere i hverdagen. Han sover normalt til 0800. En halvtime utgjoer jo en stor forskjell om morgenen. Marcus hadde stor apetitt og spiste baade youghurt, skive og harde broedpinner (crostinis) som han dyppet i philadelphiost og i leverposteiboksen... nam,nam!
Etterpaa var han i gjemsel-humoer og gjorde det vanskelig for meg aa faa tak i han da det var tid for tannpuss og ytterklaerpaakledning... ! Ble noen runder rundt kjoekken og stue foer jeg fikk fatt i han. Noen latterkuler ble det ogsaa! Han er veldig rask og ingen lett match for en som begynner aa faa merkbar mage og ikke er saa lett paa foten lenger. Men han holder meg da i form og godt er det!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails