lørdag 15. november 2008



Loerdag, igjen! Tiden flyr og snart skal vi til Bergen:) Bare 6 dager igjen til jeg og Marcus setter oss paa flyet nordover! Skal bli saa kjekt med en tur "hjem". Siden vi skal feire Catalansk jul i aar passer det utmerket med en foerjulstur for aa hilse paa familien og venner.

S tok Marcus med ut paa en liten fjelltur tidligere i dag. Jeg valgte aa bli hjemme og har isteden laget en deilig linsegryte som skal staa klar naar de kommer hjem! Den er super og til og med Marcus hiver innpaa godt naar vi spiser dette:)

Det er en skikkelig fin hoestdag og i Banyoles feirer vi "St. Martiria". Det er altsaa festivaltider (igjen) med mange stands hvor man kan kjoepe delikatesser og annet snacks, og dessuten har de mange dyr i bur til stor glede for barna. Jeg og Marcus var bortom og smugtittet i gaar kveld, foer den ofisielle aapningen. Vi spottet noen hester, esler, fugler og hunder:) Blir nok en tur til i ettermiddag. Men foerst; linsegryte og en paafoelgende siesta!

Forresten, naboene vaare har flyttet og etterlatt seg en dobbelseng i god kvalitet! Den er til oss, helt gratis:) Flotte naboer, gitt! Saa det blir vel en del baering og montering i kveld tenker jeg!
Saa, for de som vil besoke oss kan jeg naa love bedre overnattingskondisjoner enn tidligere!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails