lørdag 8. november 2008

Herlig helg:)





Helgen ble igaar innviet med "crêpes au chocolat" og filmen Bambi! Vi var alle litt troette og det var godt aa slappe av med en disney-film. Selv om den jo er en smule trist...
Marcus ble ikke rolig foer han fikk ha mitt smykke rundt halsen! Vel ,vel greit det!
Selv gikk han ganske tidlig til sengs mens jeg tok turen til treningssenteret og utfoerte 1000 meter kraal! Veldig fornoyd med at det gikk saapass bra til tross for magen!

I dag har vi lekt masse i parken. Husket, klatret, rusjet og spilt fotball! Marcus var i straalende form og skinte som en sol i sine nye klaer fra Zara som jeg kjoepte til han i gaar da jeg var en liten tur i Girona. Stripete hettegenser med lyseblaa pologenser under, myke joggebukser og 3 par sokker til 200 NOK! Bra deal:).
Vi hadde en liten pause med coffee-to-go ( som jeg endelig har funnet ut faktisk er mulig aa kjoepe her, men som ingen andre enn meg benytter seg av!) og kjeks!
Og naa venter paella-lunch hos svigers med svigerinne, svoger og lille Asis! Hmm, magen rumler!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails