onsdag 31. desember 2008

Godt nyttaar alle sammen!


Det ble ikke noe nyttaarsbad i aar, nei! Jeg kan ikke siden jeg er gravid (skal helst unngaa veldig kalde eller varme bad!) og da var heller ikke Salva hypp paa ideen! Ettersom jeg husker var det jeg som var mest hypp i fjor! Takk mamma for isbadergenene!
Naa er det snart klart for tilstelning av nyttaarsfesten her hjemme hos OSS! Vi stiller med leilighet saa kommer venner med mat! En helt grei deal syns jeg! Skal pynte litt naa og saa blir det nok til ar jeg smeller igang porsjonsfocaccia som jeg fant i et spansk matlagningsblad, samt marshmallows dyppet i karamellsaus og hasselnoetter:) Haaper det blir en hit! En skikkelig sukkerbombe i allefall! Musikken har Dani fikset, blir litt flashback fra bryllup etc. GLEDER meg til aa stelle i stand.
Har vaert vaaken til 02 de siste nettene, virker som hormonene er i ferd med aa snu doegnrytmen min. I gaar saa vi filmene "Before sunrise" og "After sunrise"! Knallgode filmer som anbefales til alle i det romantiske hjoernet!
Legger inn et lite comfy bilde av meg fra i gaar i koseklaer, klar til aa se film. Etter jul har magen gjort et stavsprang ser det ut som og jeg foeler meg TYNGRE!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails