torsdag 18. desember 2008

Snart helg...!


Sier jeg som ikke engang jobber! Men dagene har da sin rutine og ting som skal gjoeres saa selv om jeg ikke jobber foeles det ofte slik! I dag har jeg bakt siste omgang pepperkaker for i aar:) Det var rester igjen av deigen fra den forrige dagen og 1 1/2 times effektiv innsats her paa morgenen fikk fart paa deigen! Naa har jeg bokser fulle av mine herlige, helt HJEMMELAGDE pepperkaker!
Salva tok seg en fjelltur i dag for aa sondere et terreng vi har lurt litt paa i forhold til vaar nye businessidé! Jeg var alene med Marcus over lunchen og vi valgte aa vaere hjemme hos oss og ta ting helt med ro! Jeg lagde deilig linsegryte og gutten heiv innpaa bokstavelig talt. Visste det kom til aa falle i smak. Masse groennsaker (purre, potet, loek, purre, hvitloek), tomatsaus og linser:) Supersunt og supergodt!!
Og saa har jeg gaatt og gaatt hele dagen foeles det som. Frem og tilbake fra barnehagen med vogn er noen smaa kilometer og tar sin tid med magen som naa ikke er altfor stor, men som av og til gir verker i form av en slags krampe i sidene. Det er helst om jeg gaar for fort at det skjer.... Maa igjen minne meg paa aa ta det mer med ro. Ting kan ikke utfoeres med samme effektivitet som tidligere.
I kveld har jeg ogsaa vaert paa prenatal trening med Xavi (siden Kaisa allerede har dratt til USA for julefeiring). VELDIG HARD trening maa jeg si, laarene verker og jeg gruer meg allerede til i morgen...! Men det er en positiv smerte da, at musklene verker!
Marcus bad om aa faa legge seg tidlig i kveld, han sa: Marcus troett, sengen". Stakkars, det har ikke blitt mye soving under dagen og en liten skrutt som han behoever jo en god siesta egentlig... Men, men, det er ikke alltid det lar seg gjoere.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails