lørdag 11. april 2009

Zzzzzzzzzzzzzz-sone...



Vi skal liksom vaere i bursdagsbesoek om 15 minutter... Og bare aa kjeoer dit tar nesten en halvtime saa det sier seg selv at we are gonna be late...!
Men det er OK. Med ny baby og alt er det klart at ting ikke gaar helt etter skjema, og dessuten da vi var ute og skulle handle foer i dag traff vi bare paa saa mange vi kjente og maatte bare slaa av en prat med dem alle... Da jeg til slutt traff en dame fra klassen min maatte jeg bare unnskylde med at jeg hadde hoyeste grads melkespreng og bare maatte komme meg hjem:) Hun forstod det heldigvis!!
Saa status quo akkurat naa er 2 stk sovende i sofaen og liten baby sovende i vippestolen. Snakke meg om zzzzzzz-sone!
De er saa stille og fredfulle saa jeg har nesten ikke lyst aa vekke dem... De behoever jo denne ettermiddagshvilen;) Tom Salva behoever den!
Saa, her sitter jeg da... Men jeg er ikke stressa. Hadde det vaert i Norge hadde jeg nok vaert mer stressa tenker jeg. Der er det jo det akademiske kvarter som gjelder, ikke den akademiske timen, hehe! Regner med vi blir ca 1 time forsinka til bursdagsfeiringen, men det betyr likevel 1,5 t med lek saa det er jo ikke saa ille likevel...!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails