mandag 14. desember 2009

Babbel

I dag har Marcus hatt alle vennene sine paa besök og de har malt paa trolldeigfigurene som de lagde sist uke:) Det ble kniving ved bordet om hvem som skulle ha hvilke pensler og noen bli sinte fordi andre blandet malefargene...! Man blir jo en mester i megling for at ikke noen skal ryke i tottene paa hverandre!
Marcus ble visst bedt om aa gaa i tenkekroken av sin venninne da han hadde oppfört seg slemt...! Ikke vet jeg, men jeg tror nok helst at de flörtet jeg da;) Kjaerlighet starter med krangel ♥

Ellers har vi pratet om julen og vi har endt opp med denne önskelisten for M:

Rosa racerbil
Blaa racerbil
Röd racerbil
Spiderman buff
Radiostyrt bil (her er jeg ikke enig...)
Puslespill
Piratskute

Og saa kom jo klassiske spm om hvem julenissen egentlig er og hvor han bor. Ja...da var det jo absolutt lettest aa leke rollespill for at han skulle faa et godt grep om konseptet nisse:) Saa naa har vi lekt julenisse og ridd slede med Rudolf og besökt barn over hele verden og gitt dem gaver. Marcus ville tom at vi skulle ta med oss i sleden en liten gutt som var helt alene uten mamman og pappan sin og som stod og graat... Aa, hvilken omtenksomhet:) Jeg smelter...!
Marcus var stor nisse og jeg var den lille nissehjelpern hans som bare satt i sleden. Saa var det altsaa Marcus som liksom ringte paa dören og stod for gaveutleveringen. Og han spurte fint om det var noen snille barn der! Og saa snudde han seg til meg og sa at det var det visst. Da gav jeg klarsignal til at han kunne starte utdelingen av gaver. Men saa kom det. Han strakk ut haanden og sa at naa var det paa tide aa betale for alle disse gavene de hadde faatt;) Sköyeren min, haha!
Han har visst forretningssans lille nissegutten min:)

Naa er det full fart og lek mellom han, Adrià og Salva paa gutterommet. Jeg gjör meg klar til step kl 21...! Puh, det er hardt aa staalsette seg etter en lang dag med mye paa programmet. Men saa disker mannen opp med middag til jeg kommer hjem igjen da... LUKSUS!

Adrià er bare helt spinnvill om dagen. Det er opp og rundt og frem HELE tiden. Naa nettopp var han leeeengst inne i kjökkennskapet og fant sil og en kasserolle som han hamret sammen!
Ja, den gutten der er det futt i.

Det ble mye pjatt dette. Noen som har holdt ut?

Ha en riktig fin mandagskveld!
Bare 10 dager igjen til svineribbe:) Jeg gleder meg saann til familiegjenforening i Bergen + masse god mat og ikke minst mange vennebesök!






2 kommentarer:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Det høres ut som dere har hatt en flott dag. Og jeg er såå imponert at du drar på trening kl 21!! Wow -snakk om viljestyrke! Go girl!!
Ved den tiden krangler mine to indre stemmer om jeg enten skal legge meg på sofaen med en bok eller henge opp tøy! De vinner annen hver gang!
Ha en flott kveld! Klem

Inger-Lise sa...

Hi hi.. nei det med nissen er ikke greit. Her har vi ikke kommet lengre enn at Kasper skjønner at julenissen skal komme med pakker til snille barn. Enn så lenge er han lykkelig uvitende om alle nisse-problemstillinger som venter i fremtiden. Eneste utfordringen i år er at julenissen bare deler ut pakker til barn som synger pene sanger, så han øver og øver! he he.. :-)
Vi har forresten en klatrer her også. Var på 9mnd kontroll i dag og alle i gruppen var høyt og lavt. Veldig søte der de utfordrer verden, men akk så slitsomt å følge med HELE tiden.
Er mektig imponert over den spinningen her jeg sitter godt på sofaen! ;) Fortsatt god kveld til deg også. klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails