onsdag 16. desember 2009

Onsdag allerede?

De der kolastengene jeg lagde i gaar ble bare saa sinnsykt gode...
Hjelp, jeg gaar og mumser paa dem hele tiden. Eeeelsker smörsmaken:)

I dag har Marcus vaert hjemme fra skolen ettersom han er syk. Hostet masse i gaar og spydde til slutt... Stakkars. Det er faktisk förste gang i livet hans at han har kastet opp.
Litt feber, men med febernedsettende satser vi paa at natten gaar bra.
Han var jo saa herlig da vi satt og leste bok i sted. Han skulle telle armene paa en blekksprut og talte helt rett til 8, men saa fortsatte han med 9,10,11,12,13, saa ble det diverse mumling og uforstaaelige tall för han konkluderte med at blekkspruten hadde ikke mindre enn 28 armer:)

Naa skal det fosökes aa hekles igjen her. Wish me luck sier bare jeg. Har ikke hatt hellet meg meg i det siste hva gjelder slike prosjekter.

Ha en super kveld!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails