lørdag 16. oktober 2010

A-ha konserten

Selv om ikke Morten ble heist ned paa scenen i ett gulbur, ei heller slengte seg som Tarzan i underbuksen i en liane over publikum, er vi straalende fornöyd med konserten!

Det var rett og slett topp underholdning aa vaere tilstede.
Det ble en potpurri av gammel syntpop og noe nytt mer akustisk.
Og disse gutta holder seg jo sabla godt da. Maa si at Magne faar en 6'er av oss jentene.
Og Morten faar oss til aa bli myke i knaere med det der sjarmblikket sitt. Med öynene litt gjenknepet...
Paal gjör utrolig lite utav seg da... Skikkelig anonym i vest og slips.

Ölen smakte og rockefoten vaaknet litt til liv. Jeg har sikkert faatt tilnavnet "klappedamen" av de som stod rundt oss, for jeg klappet og danset 1,5 timer i strekk.
Jeg kunne tekstene for daarlig til aa bli hes, men det er jo godt aa komme hjem til familien og faktisk kunne forklare hvordan det var.

Naa har vi rekonvalesens her i huset. Halvparten sover og 1 ser paa tv. Og jeg sitter her da.
Deilig.

Haaper aa faa vist noen bilder senere naar jeg faar de sendt over.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails