søndag 10. oktober 2010

Restaurantbesök


Magen er full av sushi, deep-fried fiskekaker og trekanter med forskjellig fyll, calamares, reker, nudler, ris med grönnsaker. Diverse frukt og is til dessert.
Det var en fyldig buffet med masse godt.

Men jeg merker at min smak har forandret seg de siste aarene. Jeg har alltid vaert en fan av deep-fried food, men naa klarer jeg det nesten ikke. Saa mye fett og ikke spesielt god smak heller.

Sushi er og blir min greie. Saa fresht og velsmakende.

Aa ta med unger paa restaurant er jo en utfordring i seg selv.
Höydepunktene var vel da Adrià holdt paa aa knekke bambusdekorasjonen ved inngangen til restauranten og Marcus vasket isskaalen med de der varme servietthaandklaerne de serverer til slutt.


Vi hadde ikke för kommet inn dören hjemme för foreldremishandlingen var i gang. Adrià var litt hardthendt her og jeg kom blödende inn til Salva som fikk seg et lite sjokk...
Takker uansett for at han ikke bedriver slikt i offentlighet, men venter til vi er hjemme;)

God ettermiddag til dere.

5 kommentarer:

mona sa...

Jeg må si meg enig med deg, deep-fried er ikke min greie!! Sushi derimot, det er nydelig! Selv om det tok meg en stund å lære meg å like det..
Koselig å gå ut og spise hele familien da, selv om det byr på utfordringer med små barn :)
Og foreldremishandlingen kjenner vi godt til hjemme hos oss også!

Mariann sa...

Endelig ble det sushi på dere, hehe... Nå var det min tur til å bli fristet. selvom vi klarte å få dette til i Barcelona. Tror det skal på menyen til helgen når Kjetil er hjemme igjen- Ha en deilig søndagskveld. KLEM

ELIN sa...

Herlig med deilig mat på restaurant, men de barna kan av og til være en utfordring å ha med seg ja :) Du får finne frem et herlig plaster. Ha en ny fin uke uten foreldremishandling. Klemmer fra Elin

Inger-Lise sa...

Supert med gratis buffet til de minste da! :)
Vi hadde takeaway sushi forrige uke, har virkelig cravet etter det i det siste selv også. Deilig med god fersk sushi. Heldigvis har det kommet flere steder nå som lager god takeaway sushi her. Så det kommer vi nok til å gjenta snart! :)
Synes han er veldig godt oppdratt når han venter til han er hjemme med foreldremishandlingen.. hihi.. :)
God ny uke. KLEM

ghada sa...


شركة تنظيف مساجد بالطائف
شركة تنظيف سجاد بالطائف
شركة تنظيف خزانات بالطائف
شركة تنظيف وصيانة مسابح بالطائف
شركة تنظيف الاثاث بالطائف
شركة تنظيف موكيت بالطائف
شركة تنظيف مجالس بالطائف
شركة تنظيف ستائر بالطائف
شركة جلي بلاط بالطائف

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails