fredag 22. oktober 2010

Ny header...

Olala.... det kan ikke vaere sant at jeg ENDELIG har klart aa lage meg en header?

Det som skulle til var altsaa en mann paa husfarferie. Og da har jo husmoren saa mye tid til overs siden det ikke skal ryddes etter en ekstra person, hehe.

Dagen i dag har vaert veldig bra til tross for mangel paa nattesövn.
Men jeg er glad for at jeg inviterte jentene over tross alt. Det er lett aa gnage sofaputer paa kvelden og jeg hadde glatt gjort det om jeg hadde vaert alene i gaar kveld.
Men noen ganger er det verdt den lille anstrengelsen det er med aa stelle istand middag og ha ryddig hus til gjester.

Naa sitter jeg bare her og halvsover... Aa lage den headeren tok min siste energi. Jeg syns den ble veldig stor, den bretter seg vertfall over hele skjermen her hos meg. Hvordan ser den ut hos dere?
Kanskje jeg skal ta meg bryet med aa lage den litt mindre. Kunne tenke meg at blogginnlegget under syntes uten at man maa scrolle seg langt ned, om dere skjönner hva jeg mener.

I morgen helt til mandag er det nok en festival her i Banyoles...
Det er Banyoles' helgen vi feirer naa og det betyr igjen skolefri paa mandag.
De er flinke aa feire og feste disse spanjolene, den skal de jammen meg ha.

God natt til folket!

6 kommentarer:

Guro sa...

Headeren er fiiiiiin! Skjønner hva du mener med innlegget som kommer under, jeg tenkte også på det da jeg laget header. Men så viser det seg at det var til ingen nytte, for størrelsen på headeren min blir forskjellig alt etter hvordan datamaskin leserne bruker...

God natt til deg! :)

Inger-Lise sa...

Grattis!! Så stilig header!! Friske farger og kule bilder, me like! :)
Enig med at det er greit at første innlegg synes, jobba litt med å justere min nye header også. Funker nå på min skjerm, så da håper jeg den gjør det hos andre også!
Håper dere får en finfin helg. Kos dere med festivalen.
KLEM

siddisisalou sa...

Kjempefin header - go girl !

mona sa...

Kjempefin header!!! Det minner meg på at det er på tide med noe nytt hos meg også snart..
Ser at den er sånn som du helst ikke vil ha den på min skjerm da. Sånn at jeg må scrolle ned for å se første innlegg.
Jeg husker jeg tenkte på det samme da jeg lagde min header for lenge siden. Kunne tenkt meg at den var litt bredere og litt "kortere". Men jeg tok meg aldri bryet med å finne ut av det..
Ønsker dere en fin dag!

Klem

Lisalotte sa...

Jeg likte headeren din godt jeg! :) Flink du!

DUNNISMoR sa...

Hei!
Headeren er skikkleg sprek og fin, synest eg! På min 19'' er den ca 19x11 cm, for å vere heilt nøyaktig:)
God helg og kos deg på festival!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails