lørdag 23. oktober 2010

Takker og bukker

Setter utrolig pris paa alle forslag om fine steder aa bo om vi kommer til Norge!
Dette er utrolig spennende og blir i saa fall et lite eventyr for vaar familie.

Norge er jo saa forskjellig fra Spania paa mange maater, men jeg tror vi er klare for et aldri saa lite snö og kulde-eventyr snart!
Haaper bare alle brikker faller paa plass slik at dette blir mulig.

Tenk; bare aa se Salva og trollungene med ski paa beina faar meg til aa trekke paa smilebaandet:)
Det er saa utrolig EKSOTISK jo!

Naa er Salva ute med kompiser og jeg skal snegle meg i seng.

Og for den som tror at vi fremdeles nyter varme her, kan jeg si at vinterjakkene naa er tatt frem og jeg fryser, fryser, fryser i vaar leilighet...

Natta!

1 kommentar:

siddisisalou sa...

Veldig spennende med flytteplaner. Jeg kan ikke anbefale dere noe når det gjelder hvor dere bør flytte til, men jeg er sikker på at dere kommer til å vœre lykkelig uansett hvor dere er.
Vi flyttet også med unger fra Spania til Norge. De var litt større enn dine, men det var bare positive forandringer for oss. Ungene stortrivdes å vokse opp i Stavanger. Norge er et paradis for unger å vokse opp i - fritt og godt, og kan til og med gå til og fra skole uten voksenhjelp stort sett
alle steder.
Kanskje dere burde tenke på å bo i nœrheten av besteforeldre eller annen nœr familie. Jeg av erfaring er veldig viktig for ungene å ha familie i nœrheten.

Men uansett hvor dere flytter - håper jeg at du ikke slutter å blogge. Det er så koselig å lese om de to herlige ungene dine og alt de finner på i hverdagen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails