onsdag 24. juni 2009

Ingen konsert likevel...

Vi som hadde gledet oss til aa stikke paa aapningskonserten i kveld... Men saa begynte det aa regne gitt... Ja, det regner nemlig her ogsaa! Skikkelig tropestorm.... Regn og torden og hele pakken.
Jaja, det var jo uansett ikke saa ille aa henge ut hos bestemor og faa kake og til og med besok av Jeppi & Ariunna der istedenfor aa treffe dem paa konserten.
Ariunna er fra Mongolia og har bodd her ca 1 aar naa (Jeppi er kamerat av Salva) Jeg ble helt imponert over hvor godt hun hadde laert seg spansk naa fra sist gang vi moettes. Vanligvis snakker vi alltid engelsk sammen, men i dag snakket hun spansk og jeg catalan og vi forstod hverandre veldig bra! Vi er virkelig en internasjonal gjeng her i Banyoles; Norge, Finland, Mongolia, Holland, Tyskland, Danmark... Koselig det + at man faar utvidet horisonten! Jeg digger aa bli kjent med andre kukturer saa for meg kunne det jo nesten ikke blitt bedre.

Noen "jeg er saa glad i deg lillebror" bilder fra ettermiddagen. Klemmene er saa godt ment!

Marcus syns A er ganske saa morsom! Han lyser ofte opp som en sol naar han titter bort paa lillegullet! Og jeg lyser opp som en sol naar jeg titter paa disse to ogsaa:)

2 kommentarer:

Vigdis sa...

Så søte de er sammen! Skjønner godt at du lyser opp som en sol :)

Linda S sa...

Så skjønne små du har :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails