mandag 22. juni 2009

Söskenkjaerlighet! Endelig...

Siden i morges tror jeg vi naa kan si at vi er ett steg lengre unna sjalusi og ett steg naermere söskenkjaerlighet...Marcus laa paa magen ved siden av Adrià og de laa og lo og smilte til hverandre. Adrià fikk til og med suge paa haanden til Marcus og det syntes jo M var ganske saa morsomt!
Deretter skulle M suge paa haanden til A...
Jaja, det var en veldig kjekk observasjon etter noen mnd med sjalusi... Haaper det blir mer av slikt fremover:)
Iallefall en GOD start paa dagen og uken.

I dag blir det trening for min del. Selv syns jeg at jeg har gjort endel mer övelser hjemme denne gangen, men da jeg titter paa arket som jeg skal fylle ut for hver övelse jeg gjör ser det da uansett forbausende blankt ut... Huff. aa huff...

Naa ligger A og sover. Han sovner helst ved puppen den lille luringen, saa selv om han spiste kl 08 ble det en ekstra taar for en halvtime siden igjen bare for at han skulle faa sove... Ikke rart gutten veier 7,1 kg nei.
Ha en glimrende dag der ute!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails