mandag 15. juni 2009

Akk og ve, denne treningen

Jeg har vaert paa "etter-foedsel-trening" i dag og blir jo bedroevet av aa se paa arket som jeg liksom skal krysse i hver gang jeg gjoer disse oevelsene hjemme... Det arket er jo nesten like blankt som en som stiller til eksamen i historie og ikke har lest et enda kapittel... Ja, jeg skulle vel hatt ris paa rumpen for daarlig innsats, men det er jo slik at jeg "ikke har hatt tid". Akkurat den unnskyldningen biter IKKE paa Kaisa for hun forlanger kun 4 min trening pr dag og det kan tom gjoeres naar man ammer, tar oppvasken eller spiser middag... So no excuse good enough altsaa... Toeff dame det der. Nytter heller ikke aa foere opp falske tall ettersom vi faktisk tok "FOER"-bilde og "ETTER"-bildet skal tas om et par uker. Saa da hjelper det liksom ikke aa ha arket fullt av streker dersom magen viser det motsatte. Dessuten blir det jo bare aa lure seg selv liksom. Hun driter vel egentlig i om jeg gjoer eller ikke gjoer noe hjemme, det blir jo mitt problem senere, ikke hennes...
Saa, skjerpings fra NAA av!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails