mandag 2. februar 2009

Glad mandag:)

God morgen!
Her har jeg allerede vaert vaaeken en stund (normalen er staa opp kl 08:00), men siden jeg har vaert hos legen og tatt blodproever i morges maatte jeg opp litt tidligere. Heldigvis er jo legesenteret bare ut doeren og noen meter nedover gaten:) Heldig saann sett! Det var de vanlige analysene i dag; jern og toxoplasmose. Har jo hatt veldig lave jernverdier de siste mnd og naa skal vi se om tablettene har funket. Haaper det ellers har magetroebbel vaert til gjeves...
I dag er det guidet visning paa foedestuen paa sykehuset hvor jeg har tenkt aa foede. Skal ringe dit naa og hoere om vi kan stikke forbi i loepet av dagen. Jeg har jo alltids fri hele dagen og Salva begynner ikke foer kl 17:30 i dag.
OG; Marcus har sin foerste FULLE dag i barnehagen i dag; dvs 09:00 til 17:00h. Jeg har pratet mye med han de siste dagene om at han naa skal spise lunch og sove med kompisene sine i barnehagen. Det virket som han hadde lyst til det:) Er saa spent paa aa hoere senere i dag hvordan alt har gaatt! Vi har jo vanligvis tatt han hjem mellom 12-15 for aa spise lunch og slappe av, men naa med snarlig ny beibi og alt tenkte vi at det kunne vaere lurt at han kan vaere der hele dagen. Ikke misforstaa. Tanken er at mens beibien er liten og foer vi har faatt en god rytme med han, kan det bli litt stressende for oss med saapass mye henting og bringing til og fra barnehage. Bedre naar rytmen er etablert at vi kan vurdere aa ha Marcus kortere dager i barnehagen slik at han ogsaa kan faa nyte mer av at han har faatt en lillebror. Uansett; han ELSKER aa vaere i barnehagen og vi er alltid sistemann ut doeren. Saa jeg er egentlig ikke bekymret for at det skal bli noe problem med denne overgangen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails