søndag 1. februar 2009

God morgen!

Her er det skikkelig grisevaer idag og naa staar frokosten klar i spisestuen. Vi har tent stearinlys siden det er saa graatt og trist ute... Vanligvis har vi jo ikke dette "problemet"! Men det er da godt at det regner litt her ogsaa. Vanligvis hoerer vi jo at det er vannmangel og tar man seg et godt, varmt, langt bad sitter man nesten igjen med daarlig samvittighet. Saa det er bra det regner litt naa saa slipper jeg ha saa daarlig samvittghet da foedsel setter igang og jeg sikkert kommer til aa lengte etter aa staa i dusjen for aa lindre smertene litt! Det gjorde jeg med M og det HJALP:)
Salva er seig i dag siden han hadde kameratbesok her i gaar til kl 01. Jeg var med til ca midnatt, men da tok latterkrampene meg (jeg var nok overtroett og lo av det minste!) og fant det best aa krype langt under dynen! Saa naa er det oss to her i stuen, ser litt paa barnetv og har en ellers koselig soendag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails