fredag 27. februar 2009

Helg:)

God morgen!
Vil foerst gratulere min far med nybliven pensjonisttilvaerelse:) Siste dagen paa jobb var i gaar, tenker det hovedsaklig bestod av kakespising:). Han er ferdig og jeg har saavidt begynt min "karriere"!
Naa skal jeg foerst tilbringe herlige maaneder med lillen slik at vi faar bli godt kjent, deretter kommer jeg nok til aa lengte etter aa bli utfordret paa andre omraader igjen...

Har ikke vaert humoermessig helt der jeg skulle oenske de siste dagene... Preges av at det er slutten paa graviditeten og at den daarlige nattesoevnen "stjeler" engergi og positiv innstilling. Jeg savner naa ting som jeg vet jeg ikke kan faa, savner Norge, alle mine ting som fremdeles staar i en bod i Norge... foeler at jeg ikke blir "hel" foer jeg har alle tingene mine her med meg.
Droemmer av at foedsel setter igang, men da jeg vaakner innser jeg at det var visst bare en droem og at ingenting tilsynelatende er paa gang. Bare at jeg maa opp og tisse nok en gang...
Folk rundt meg sier til meg at "du som har hatt et saa bra svangerskap har vel ikke noe aa klage over, bare et par uker igjen naa..." . Greit, jeg er enig! Det er masser av damer som sliter under graviditet, men jeg har vel uansett rett til aa vaere lei selv om alt har gaatt greit??? 9 mnd er uansett lenge aa vente...! Kanskje jeg hoeres litt sytete ut naa. La meg faa vaere det.... en liten stund. Vanligvis er jeg ikke langsint/sur!
Ha en fin dag alle sammen:)
Jeg skal KANSKJE ta meg en gaatur med Bowie, Winehouse og Coldplay etterpaa, eller bare en kaffe...! Humoeret bestemmer i dag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails