tirsdag 3. februar 2009

Naa er vi hos Sonat i Girona som nettopp har flyttet inn i "kollektiv" midt i byen! Skikkelig flashback faar jeg fra min egen tid i kollektiv i Bergen:) Saa moro vi hadde det, masse fester og annet moro:)
Vel, naa gir vi masse raad til hvordan han kan forbedre rommet sitt (for aa vaere aerlig saa er det ikke det fineste rommet jeg har sett, men det har absolutt forbedringspotensial!!). Uansett, utsikten kompenserer endel, han ser nemlig rett til elven som gaar gjennom byen og over til naboene som har fine fasader og flotte planter paa balkongene sine.
Vel, naa tror jeg "interioerarkitektene" skal dra seg hjemover!
Naa har jeg bare saa lyst aa komme tilbake en dag og sette igang aa male, men det gaar jo ikke med denne magen, med mindre det er oekologisk maling, eller noe slikt...!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails