tirsdag 3. februar 2009

Stella McCartney!

Ellers var vi innom en ny café i Girona; 1900 het den. Der hadde jeg hoert at de skulle ha verdens beste varme, tjukke sjokolade med ulike smaker! Jeg er jo suuuuperfan av varme sjokolader om dagen, hmm, undrer hvorfor??!! Bestilte en med sjokolade+appelsinsmak, men ble SKUFFA... Smakte ikke som forventet og var ikke spesielt god. Da Salva kom bad jeg ha gjette hvilken smak jeg hadde bestilt, men han klarte ikke gjette. Saa terningkast 2 (ellers var jo konsistensen bra!). Stedet var ogsaa roykfullt og det er noe jeg i disse dager setter liten pris paa... Ellers var interioeret kult, typ 1900- talls stil, med ornament i taket og langs veggene, farget glass paa lampettene etc.
Men dog, jeg vet ikke om jeg kommer tilbake med det foerste, nei. Foroevrig har jeg smakt den beste varme sjokoladen i nettopp Banyoles, her vi bor!
Etterpaa var det noedvendig med et parfymeribesok for aa "freshe" seg opp litt. Proevde denne fra Stella McCartney som jeg syns er GOD:

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails