torsdag 12. februar 2009

Som forelder maa man bare innse at av og til blir ikke ting helt som planlagt. I dag skulle egentlig Marcus ha vaert med bestefar i barnehagen etter vanlig barnehagetid for aa vaere med paa "historietimen". Da var min plan aa stikke paa trening med Kaisa. Men, den gang ei...
Det er slik at Marcus virkelig har vent seg vanvittig bra og fort til den nye barnehagetimeplanen sin (som naa vil si at han er i barnehagen HELE dagen), men det betyr ogsaa at tiden med meg etter barnehagen er ekstra dyrebar:). Og jeg som egentlig hadde "program" hele 3 ettermiddager i uken tidligere (2xcatalan og 1xtrening) naa har blitt skrumpet inn til ....ingenting! Vel, dvs jeg nyyyter ogsaa aa vaere sammen med Marcus og det er ikke slik at han er den eneste som vil vaere sammen, JEG syns ogsaa at disse ettermiddagene har blitt ekstra verdifulle naa som vi ikke sees paa dagtid lenger. Men noen ganger er det litt vanskelig aa "tune in" paa en annen idé enn den man foerst hadde... Dessuten er jeg lei av de som hele tiden spoer hvorfor er Marcus slik og saann dersom han er klengete eller sutrete etc. Jeg kan jo ikke alltid heller vite alt, selv som hans mamma. Noen dager er bare bedre/verre enn andre, det maa de faa vaere for barn ogsaa.
Vel, maatte bare toemme meg litt etter denne dagen. Er troett som et slips igjen og det blir nok tidlig legging paa meg i dag.
Photosession tidligere gikk BRA tror jeg og vi skal moetes snart igjen for aa gaa gjennom bilder og velge ut de beste:).
Ha en god natt alle sammen! Sweet dreams (det haaper jeg gjelder for meg ogsaa etter netter med mareritt...)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails