fredag 15. januar 2010

Dagen i dag!

Oj, i dag hadde vi en "jeg hater legen" trassig Marcus som var litt problematisk aa faa baade veid og maalt paa kontrollen... Det ble til at han til slutt maatte sitte i babyvekten siden han nektet plent aa stille seg paa den andre. Og synstesten var han overhodet ikke interessert i og det ble altsaa utsatt til sommeren:) Det er visst ikke helt uvanlig at dette skjer paa 3-aars kontrollen. Etterpaa sa han til meg at de figurene damen hadde spurt om var ball og bil, noe som saaklart var helt riktig! Jeg vet jo at han kan, men noen ganger blir han bare saa flau...!

Jeg og Marcus "stakk av" etter skolen i dag, bare jeg og han og det var saa herlig. Vi stakk paa kafé med en annen mamma og hennes sönn og koste oss med godsaker paa en fredags ettermiddag.
Saa mötte vi en opplagt Adrià og Salva etterhvert! Det var saa riktig aa stikke av i dag, jeg behövde litt alenetid med storetrollet.

Naa har vi spist take-away kroketter og kost oss. Marcus lurte plutselig paa hva bestefar i Bergen holdt paa med, og sa at han drar sikkert bestemor i haaret! Haha, da maatte jeg le:)

Naa blir det film her, helt paa spansk... DET blir dagens utfordring for meg.

Ha en fin kveld!


2 kommentarer:

mona sa...

Hehe, det skal ikke være lett å være liten gutt på kontroll. Jeg husker faktisk min egen 4års kontroll hvor jeg nektet å gjøre det hs spurte om..
Håper dere får en super helg!
Klem

siddisisalou sa...

Hihihi..... neimen om det er kjekt å gå på kontroll. Jeg liker heller ikke det - spesielt ikke det med vekten, og jeg vet at på neste synskontroll vil jeg få beskjed om at jeg må ha sterkere briller. Med andre ord har jeg STOR forståelse for det med helsekontroll.
Ang filmer så synes er det greit at de snakker spansk på de spanske filmene, men hva med alle de amerikanske og engelske der alle snakker spansk. Kan ikke forstå at det er nødvendig - de kan jo tekstes slik som hjemme ???? Kanskje vi skulle sette i gang en aksjon for flere filmer på originalspråket både på tv og på kino ........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails