mandag 18. januar 2010

Nominasjon

Jeg maa si jeg syns det er litt uvirkelig at JEG har blitt nominert til aarets beste kreative mammablogg!
Men det er jo veldig hyggelig og smigrende da:)
Jeg har vel egentlig saa lenge jeg kan huske vaert glad i haandarbeid og naa i det siste har det blitt mer strikking og hekling enn paa lenge. Det ER faktiske er ganske kaldt her hos oss og vi behöver alle luer og annet aa varme oss med.
Om du vil stemme paa meg (for jeg vil gjerne finne ut av hva kubingo er = prisen om jeg vinner!)
gaar du inn her!

Kunne sikkert skrevet i det vide og det brede om hvor fantastisk Marcus har vaert i dag. Han har vaert en eventyrlig kjökkenassistent og tom bakt sitt förste bananbröd:) Han rörte og rörte og blandet i vei. Litt mel paa gulvet, og jakken hans ble hvitere og hvitere for hver gang han svingte rundt tresleiven i bollen, men han var jo saa fornöyd og da var det bare aa la han forsette!

Ellers er hjernen seig som gjörme saa jeg gir meg her. Har hatt vennegjengen til M her i dag nemlig. De er 6 barn i alderen 3-6 aar og det er intens leking fra de kommer til de gaar....

Ha en god natt og TUSEN takk til dere som allerede har stemt paa meg. Jeg er veldig smigret og takknemlig:)



4 kommentarer:

mona sa...

Gratulerer med nominasjonen! Det er vel fortjent, og du har allerede fått min stemme :)

Så morsomt å høre historien om Salva og deg. Det gikk jammen fort. Men som du sier, når man vet at man har funnet den rette, så vet man det!

Forresten så var det en kjempesøt hals du hadde laget over her!
Ha en fin dag!

Klem

Pia sa...

Gratulerer så mye med nominasjonen!

Vigdis sa...

Gratulerer så mye med nominasjonen, den var vel fortjent :)
Min stemme er registrert :)

susan`s side sa...

Jeg har selvfølgelig stemt på deg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails