torsdag 21. januar 2010

Wok!



Her i huset ble det wok til lunch i dag. Det er en favoritt hos oss foreldre og Marcus er ganske saa glad i ris, saa det gaar ned + litt grönnsaker.
Med Blue Dragoon oyster saus er smaken reddet:) Den er sa god!
Da vi satt og spiste lurte Marcus paa hva som er inni hodet vaart... Jo, det er hjernen det sa jeg. Jeg vil dra DIT sa han da! Og hva skal du der aa gjöre da?
Leke med bondegaarden svarte han da!

Naa har han for seg at han skal reise alle steder. Naar jeg sier at vi skal spise mat fra Asia vil han reise dit, og forrige uke da vi spiste mye mat fra Afrika skulle han absolutt reise dit;)

Ha en fin ettermiddag.
Her venter skolen for andre gang i dag...!

1 kommentar:

Mariann sa...

Reiseglad liten kar, det er jo greit når han har en fot i Norge og en i Spania :)... etterhvert vil nok A reise til Oslo når han ser bilder av Emilie... hehe. Nå gleder jeg meg sykt til at denne uken er over og vi er på plass i huset..... KLEM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails