lørdag 9. januar 2010

Noe kreativt og et nytt prosjekt?

Som vanlig kribler det i fingrene etter aa gjöre noe kreativt... Forleden dag endte jeg opp med denne lille kurven til aa ha litt garn i. Garnet var egentlig tenkt til en lue, men akryl egner seg visst ikke til det da det er saa stivt.
Og jeg er SAA fornöyd med meg selv at jeg endelig klarte aa hekle en liten blomst. Takk til Threadbanger (saa kult navn) som viser en hvordan man gjör det meste utav garn!



I dag har vi vaert i Figueres som nevnt tidligere og hatt det saa bra! Vi blir alltid tatt saa godt imot av Emma & Marc og de er fantastiske verter. I dag hadde de disket opp med ovnsbakt fisk! Min favoritt fra Middelhavet; Lluç!
Baiau sover for det meste hele tiden saa han faar vi ha litt taalmodighet med aa bli kjent med;)


(hekleblomster kan brukes til saa mangt...)

Ellers kom jeg hjem med denne saken her og det er vel egentlig det som er mitt maal dette aaret! Gjöre noe med lysten jeg har hatt leeeenge til aa laere aa spille gitar!
Noen der ute som kan??
Er det vanskelig?

Har dere en fin lördagskveld? Salva lager tortilla og jeg holder paa aa dö av sult...!



1 kommentar:

Inger-Lise sa...

Veldig kul side, den Threadbanger. Har ikke besøkt den før, men har nå klikka meg rundt der nesten en time. ha ha.. Fikk mye bra inspirasjon, så nå kribler det litt i fingrene ja! :-)
Veldig fin den kurven din, og nydelig blomst du har heklet. Har lenge hatt lyst til å prøve meg på hekling, mon tro om jeg kan få mormor til å vise meg? Eller så kanskje Threadbanger har noen gode tips? ;) Har du andre bra sider, så rop ut.
Nå skal jeg krype til køys her. Har drevet søvntrening og natt-serverings-avvending på Lauritz denne uka. Ikke den beste uka, når begge guttene og vi har vært forkjøla, plass at det er nye tenner på gang, men passer det egentlig noen gang med våkenetter? He he..
Var forresten litt pussig at du spurte om vi merket noen forandringer på Lauritz for tiden. For siden jul har han blitt akutt mammadalt og helt ekstrem kresen i maten sin. Han SKAL ha maten vi spiser og spytter ut sin middagsmat hver gang! Grøt funker å gi han, men alt annet kommer i retur hvis det er noe annet enn hva vi (og særlig Kasper) spiser. Litt vittig at dette slo til hos dere og oss samtidig. Må være noe spesielt med disse 13.mars barna! ;) he he.. Hadde vært gøy å la de møtes en gang, så kunne vi skravla og de lekt! ;) Vi har forresten en gutt i barselgruppa som er født samme dag også, og de følger hverandre veldig tett i utvikling. Til og med i vekt og lengde, morsomt. :-)
Håper tortillasen smakte godt. :-) Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails