fredag 14. august 2009

I Girona!





Er i Girona og venter paa bussen hjem. Har hatt en positiv jobbsökerdag her. Har snakket med sjefen paa et lab og han bablet i vei fra da han var i Norge som turist for lenge siden og fisketorget han hadde besökt. Da var det jo ekstra göy aa fortelle at salva jobbet der 5 somre. Og ikke nok med det saa har hans kamerat en sönn som jobber paa torget naa! Verden er ikke stor gitt;)
Ellers har jeg vaert paa Manpower. Vet ikke hva de driver med der for selv om jeg registrerte meg for 1 aar siden kunne han ikke finne meg i databasen... Uff, jeg liker ikke saanne opplegg.
Saa har jeg vaert innom et lite koselig hotell i gamlebyen hvor de nettopp hadde ansatt en resepsjonist... Snakk om uflaks. Men hun skulle legge cv'en min inn til sjefen dersom det ble noe tull med den nyansatte. Hun var saa grei hun jeg snakket med at jeg fikk jo lyst aa hoppe i jobbklaerne og begynne aa jobbe med en gang. Litt sann Louise-type fra filmen Sex and the city!
Ellers har jeg spist verdens beste croissant med mandelfyll fra dette bakeriet:
Saa koselig lite bakeri midt i gamlebyen ved en liten plaça. Anbefales:) Her hadde de ogsaa typ pizzabaguetter og andre salte og söte ting. Midt i blinken som en norsk lunch:)
Paa vei tilbake gikk jeg forbi L'Occitaina som er en butikk jeg elsker men hvor jeg som regel ikke handler da jeg syns det er litt for dyrt. Men lavendelkremen skulle jeg gjerne hatt.

Alt i alt har det vaert en bra dag her for meg og Adrià. Han maatte vaere med paa jobbjakt i varmen stakkar. Saann er det naar han fremdeles ammer. Men han har vaert saa taalmodig saa jeg er rent imponert. Naa ligger han og sover her ved siden av meg i vognen og vi skal rusle til bussen.
Over og ut fra Girona!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails