søndag 16. august 2009

Rulling!

Naa ruller Adrià fra mage til rygg ogsaa! Han har holdt paa med det et par dager og ar blitt saa mye mer mobil. I morges da jeg la han ned paa teppet og gikk bort en liten stund, hadde han beveget seg langt ut fra teppet og laa og gnagde paa bordkanten da jeg kom tilbake! Hehe! Han blir godt kjent paa gulvnivaa:)
Det er vel ikke lenge för han krabber rundt her tenker jeg.
Naa skal det pakkes siste rest för vi reiser til Palencia senere i dag. Det skal ogsaa spises lunch hos tante Bea & co kl 14 saa jeg skal hive meg rundt naa.
See U later:)
Ha en superduper söndag og ny uke!


3 kommentarer:

mona sa...

Det er jo så gøy å følge utviklingen til disse små! Morsomt at han begynner å bli mere mobil nå. Selv om det sikkert blir mere slitsomt for mor ;)
Dere får ha god tur. Kos dere masse!

Mariann sa...

God tur Heidi.... og så fint rommet til M er... du (og Salva) er virkelig kreative. Har forresten sjekket endel flybilletter nå og det blir nok veldig dyrt, men det er kanskje en mulighet om jeg tar en litt alternativ reiserute... ut fra Sandefjord og hjem til Oslo... jeg må tenke litt mer på det.. men ikke så lenge at det blir utsolgt. KLEM

Bine sa...

Så flink han er da, gratulerer med rullebaby, hehe!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails