lørdag 29. august 2009

Tullball

Jeg begynner aa bli litt trött paa at ting ikke funker... Ene dagen er internett oppe, dagen etter er det nede... Naa virker det som kameraet har lagt av ogsaa. Det gir en feilmelding om at det maa slaas av for saa aa slaas paa igjen men det funker ikke heller.
Og ikke nok med det saa streiker jammen meg dvd'en ogsaa. Med unger er det jo lett for at det blir gjort noen omkoblinger i smug... og vi fatter jo ikke hvordan vi skal faa den til aa virke igjen.
Saa naa er jeg litt lei.
Og kanskje tar jeg rett og slett en liten bloggestreik ogsaa.
Naa skal jeg vertfall spise deilig tomatsalat og hjemmelagde frokostbröd til kvelds med crabsticks, salatblader og majones.
Ha en herlig lördagskveld.
So long:)

3 kommentarer:

mona sa...

Så irriterende!! Håper ikke du tar bloggstreik da, liker jo å følge bloggen din ;)

Vigdis sa...

neineinei! ikke bloggestreik! men skjønner at det er kjedelig å måtte blogge uten bilder... håper ting ordner seg fort, og at du likevel har en fin helg :)

Bine sa...

Huff, irriterende når teknologiske duppeditter ikke vil virke som vi vil! Kjenner til den. Håper du har en fin helg til tross for trøbbel i teknologien ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails