søndag 11. oktober 2009

Det er godt at man kan le!

Det er ikke alltid saa mye fred aa faa naar man har to smaa og de attpaatil er veeeeeldig mammadalter... Noen ganger blir jeg frustrert naar det baaaare er mamma som faar pusse tennene eller fölge til sengen paa kvelden, hente fra sengen paa morgenen, fölge til skolen, lese bok eller tja, hva som helst!
Og i kveld var vi vel alle litt overtrötte. Marcus sprang rundt som en nakenjan her og skulle absolutt ikke i pj'en... Selv ikke om det var mamma som skulle ta den paa. Men jeg fikk tak i han til slutt inni huset sitt under köyesengen... Der var det verste bataljene for aa faa paa nattbleien og da jeg strir som mest kommer en liten luring krypende og begynner aa suge meg paa stortaaen:)
Haha, da lo vi godt alle sammen! Det er slike öyeblikk som er gull verdt da man styrer paa som verst i smaabarnsperioden...
Naa lager mannen fondue og jeg skal avslutte her.
Ha en super söndagskveld!

I morgen er det spanias nasjonaldag forövrig! Har INGEN planer om noe som helst. Sikkert og visst er det at vi ikke skal gaa i noe tog... slikt driver de nemlig ikke med her!


Et stemningsbilde fra middelaldermessen. Her steker de mandler, mmmm!
Og rett ved siden av ble en dame lest med tarotkort...da var vi ute med de lange örene vaare!

1 kommentar:

Mariann sa...

Gratulerer med nasjonaldagen :-) Håper dere gjør noe koselig!! Her har vi kommet oss hjem fra babysvømming og Emilie sover og jeg sover nok straks (please la henne ta en lang blund idag)... Har testet ut sittedelen idag og var litt styr med seler og festing av vognpose, men alt i alt veldig happy :-) Klem fra høstværet (regn regn igår, sol sol idag)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails