søndag 4. oktober 2009

I love Madrid!


Jeg elsker Madrid! Her er det vakkert, flott, livlig, flotte menn(esker!) og god, god tapas og herlige riojaviner og annet.

Vi har vandret gatelangs i hele dag og til lunch valgte vi varianten "tapasbarsafari" midt i smöröyet av Cava Bajo, et omraade fullt av barer for en tapaselsker som meg:)

Vi har virkelig kost oss. Masse skravling:)


Hotellet ligger midt i sentrum og er skikkelig bra. Dusjen var et kapittel for seg med minst 4 brytere aa skru paa avhengig om man ville ha dusjstraaler kommende fra oven, midten eller fra dusjehodet! Det var nok for et litt slitent rödvinshode aa finne ut av!

Natten var saa som saa... Maatte jo saaklart vaakne et par ganger bare for aa finne ut at det IKKE var noen unger som behövde meg. Og morgenfugl som jeg er var jeg klar for dagen allerede 08:30... Jeg endte opp med aa maatte vente paa mine kompanjonger.

Salva meldte om at alt hadde gaatt bra hjemme, men at alle 3 hadde sovet i vaar seng! Haha, naar katten er borte danser musene paa bordet:)

Naa skal jeg finne meg en herlig bar med ferske juicer og fortsette aa suge inn inntrykk fra denne fantastiske byen. De andre girlisene har en powernap paa hotellet, men jeg kjörer löpet fullt ut. Ingen soving her nei.

Ha en flott dag videre.

¡Hasta luego fra Madrid!

6 kommentarer:

Vigdis sa...

Høres ut som om du storkoser deg, og det er bra :) Fortsett med det!

Bine sa...

Så herlig da! Nå fikk jeg og innmari lyst til å besøke Madrid, hørtes ut som en flott plass :-)
Kos deg/dere videre!

Fru Fly * Heidi sa...

Oo, høres perfekt ut- bortsett fra at du må sove litt du også da;) Kos deg videre! Klem Heidi

Guro sa...

Åh, det høres helt herrlig ut! Og nå fikk jeg sinnsykt lyst på tapas!... :)

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Det høres ut som du har det utmerket og at Salva holder fortet hjemme. Kose deg masse mens du har sjans.
Jeg kjenner til det med masse flying for man endelig har anlednign uten barn - det var akkurat det samme i Krakow i helgen! Og jeg våknet ved 6 tiden hver morgen (men sovnet igjen)

Klem fra Tone

Mariann sa...

Så flott å høre at du har hatt det så fint og at gutta også har klart seg bra uten mor :-) Det fortjente du. Håper du nå er vel hjemme og at du får en fin uke. God klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails