mandag 29. desember 2008


Har vaert lat paa bloggfronten i det siste:) Juletid er travelt sosialt, men ogsaa veldig koselig! Har spist masse god mat, hatt kvalitetstid med familien til Salva og vaare venner. Det har blitt MYE soetsaker og det har blitt endel ekstra sukker paa Marcus ogsaa! Men han maa jo ogsaa faa lov aa nyte av godsakene her i verden, og jul er det jo bare èn gang i aaret. Blir for dumt aa nekte han aa spise av godtefatet naar vi selv fraatser i godsaker!
Ellers har vaeret vaert skikkelig Bergensaktig de siste 3-4 dagene... Tro det eller ei, men det har regnet sammenhengende de siste dagene og planer vi hadde om aa ta turer hit og dit har ennaa ikke kunnet la seg realisere. Paa den annen side har det blitt mye innekos og vi har sett litt paa filmer, Marcus fikk blant annet Disneys"Cars" til jul av Asis og familien! Den gikk rett hjem saaklart:) Ikke noe kulere enn pratende biler!
Jeg har nytt mine nye produkter fra "Korres" som jeg "overraskende" fikk i gave av svigermor! De er helt fantastiske og en ekstra hverdagsluksus naa som jeg er gravid. Lukter vel som et fikentre, men lukten er helt etter mine preferanser. Saa naa skal jeg unngaa alt som heter strekkmerker og ellers toerr vinterhud!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails