tirsdag 2. desember 2008

Ops! Glemte julekalender!


2.desember, vil si andre dag av julekalenderen og vi glemte hele greien! Sikkert fordi jeg "gjemte" bort kalenderen paa rommet til Marcus, i kroken ved siden av sengen slik at den ikke skulle bli for fristende i stuen... Men, men dvs at baade jeg og Marcus kan faa hver vaar sjokoladebit i morgen tidlig! Hehe, det liker jeg:)
Har hatt en veldig bra dag med bra struktur. Salva hadde forslag til forbedringer ettersom vaare morgener var litt uorgansierte for noen uker siden. Naa er det mye mer klart hvem som skal gjoere hva og da blir mer gjort ogsaa. Veldig bra initiativ, jeg er stolt av min kjaere mann!!
Holder paa aa lage tortilla til han naa da han straks kommer inn doeren her hjemme. Blir nok en tidlig kveld ettersom jeg fremdeles ikke er helt kvitt "jetlagen" fra Norgesferien!!
Forresten, gjett hva han hadde med paa flyplassen i gaar da vi moettes? En nyyydelig bukett med liljer og rosa gerbra! Mine favoritter! Han husket det, ikke verst!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails