mandag 22. desember 2008

Syk... igjen!


Sov daarlig i natt og hadde sterke droemmer. Snudde meg 10o ganger for aa finne en komfortabel liggestilling... Blir jo vanskeligere ettersom magen vokser. Vaaknet opp i morges og kjente meg helt "knekt" av natten. Hadde magesmerter igjen som gikk bakover i ryggen og gav meg kvalme. Akkurat som svake sammentrekninger, rier, men det er jo ikke det saaklart. Men jeg fikk igjen flashback fra foedselen... De kom med ganske jevne mellomrom og var plagsomme ettersom jeg ikke fikk til aa hvile ordentlig selv om Salva har vaert helt fantastisk og gjort alt som skulle gjoeres med hus og med Marcus. Jeg har virkelig ikke loeftet en finger i dag, men vaert sengeliggende saa og si hele dagen. En liten tur ut i morges bare med Maibritt som jeg ikke hadde sett paa kjempelenge og en liten tur ut naa i kveld med S og Marcus for aa kjike paa litt alternative julegaver etc. Foelte meg bedre foer vi gikk ut, men saa fort jeg begynte aa bevege meg kom magekrampene tilbake igjen... Om det ikke har gaatt over til i morgen gaar jeg til legen. Best aa sjekke det opp. Men en ting er sikkert at babyen har vaert utrolig livlig. Det er som han har kompensert for min daarlige tilstand. Saa jeg regner med at alt bare er i skjoenneste orden naar det kommer til han:)
Til jul oensker jeg meg av Salva eller svigers herlige produkter fra greske "Korres". Til naa har jeg bare proevd peelingen i fiken, den er fantastisk; etterlater en helt myk og herligduftende hud:) Tenker jeg skal proeve aa ta litt ekstra vare paa huden og kroppen naa som jeg er gravid. Passe paa aa ikke faa strekkmerker etc. Saa derfor oensker jeg meg blant annet body butter i fiken:)
Sjekk ut www.korres.com. De har nettbutikk! Eneste utsalgssted i Norge er visst paa Luna Spa i Oslo! Jeg anbefaler sterkt:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails