fredag 4. desember 2009

Bilder fra lystenningen!



Vakker lystenning!



Ute i höstmörket. Det slaar ikke feil at hver gang jeg gaar med lue kommer det en catalaner og sier at du som er fra Norge er vel vant til kulde og skulle da ikke behöve lue?! Ikke vet jeg, men tror ikke det har noe aa si altsaa! Jeg er og blir en frysepinne; norsk eller ikke!




Fingermat?!




Adrià faar smake litt varm sjokolade og kjeks for förste gang. Han hadde hivd seg over koppen til bestefar og vist tydelig iver etter aa smake:)
(Tror alle barn nr 2 faar smake ulovlige smaker myyye tidligere enn barn nr 1...!)



Fin utsikt fra pappas skuldre.

Begge kidsa er i seng og her sitter jeg og venter paa Salva som er ute og henter hjem take-away pizza til oss:)
Saa blir det film. Typisk fredag med andre ord!
Ha en herlig kveld

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei du - så koselig med julegate åpning - DET er det jo litt tradisjon i og noe de ikke gjør her...
Jeg har fått med meg katalaneren min på mer og mere julekos - eller om ikke noe annet han er mye mere for og vil ha den kosen jeg skaper rundt meg - det har han sagt helt siden sin første jul i Norge i 1995 at det er mye koseliger i Norge i jula ( det store minuset er maten da - men det er pga at det er den eneste "tradisjonen" de har!!)
Vi skal være her i Jula - inviterer alltid hjem til meg for da styrer jeg julesteminga selv - dessuten kommer mamma og pappa den 21 for å være sammen med oss, så vi er 12 på julaften!!

Fru Fly * Heidi sa...

Typisk fredag ja- tyoisk koselig fredag:) Ser ut som en koselig lystenning, håper mannen fikk med seg litt stemning:) Ha en flott helg. Klem Heidi

Gøril sa...

Så koselige bilder av dere :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails