tirsdag 22. desember 2009

Snart avreise!

Bare litt over 24 timer til avreise fra Barcelona! Jippi! Jeg gleder meg saa voldsomt til aa komme "hjem" ! Selv om det gaar saa som saa med pakking om dagen...! A har vaert syk med feber de siste 3 dagene. Det vil si at han fikk det akkurat i det Marcus ble frisk:) Typisk det der. Kunne de ikke bare blitt syke samtidig;)
Saa i dag blir det tur til legen, avslutning paa Marcus sin skole, pakking, vasking og jeg haaper aa faa truffet et par venninner för kvelden er over!
Men naa skal kaffen inntas her. A sover endelig i vognen og jeg har duret paa med stövsugeren.
En liten pust i bakken för jeg skal ut en tur og handle inn spanske godsaker a la serrano, gode oster, bacon, vin etc til min kjaere familie:)

Ha en super dag:)
Haaper den er sykdomsfri.

2 kommentarer:

Mira sa...

Ønsker deg og dine ei god reise hjem.
God jul og godt nytt år.

Miraklem.

Mariann sa...

Så deilig at dere snart er "hjemme" igjen. Og tusen takk for alle komplimenter du sender over. Må bare sende de rett i retur for dere er jo verdens søteste familie :-) Juleklemmer.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails