torsdag 17. desember 2009

Ting har lösnet litt...endelig!

Jeg holdt nesten paa aa gi opp julen her tidligere i dag da mine julegaveprosjekter ikke har gaatt helt min vei i det siste... Men plutselig kom mannen hjem med noe fra posten (begynte aa lure paa om det ikke skulle komme frem i tid...!) pluss at det plutselig hadde lösnet for meg hva gjaldt heklingen:) Joho! Etter örten pröve/feile opplevelser valgte jeg aa stole paa mine egne instinkter og heklet DEN perfekte baggy luen til Salva med helt EGEN design!
Han har prövd den allerede og er straalende fornöyd. Den skal pakkes inn og blir med oss til Bergen!
Saa da saa jo alt plutselig saa mye lysere ut:)

Marcus er fremdeles litt groggy og blir nok hjemme i morgen ogsaa. Men han er ikke mer syk enn at han klarer aa slite ut moren sin med lek... Ja, det er jammen hektisk aa vaere hjemme med "syke" barn gitt!
I morgen er det helg igjen og vi skal feire litt jul her paa söndag siden Salvas foreldre gaar glipp av julen med oss i aar.
Skal fortelle mer om absurd julefeiring herfra senere. Det er litt sprött faktisk hvordan det gaar til.
Altsaa; fortsettelse fölger!




3 kommentarer:

siddisisalou sa...

Kjekt at vi har fått en liten forsmak på kulden her i Catalunia også. Vi har funnet fram både lue, skjerf og votter og det trenges virkelig i disse dager. Tror det blir veldig kaldt på vestlandet også, kanskje vi til og med får snø i julen. God bedring til den lille pasienten din !

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Å så flink du er som hekler lue til mannen din! Håper det kommer bilde etterhvert for nå ble jeg spent! Smil fra en imponert Tone.
PS! Den som ikke gir opp....

Mariann sa...

Hei og hopp Heidimor.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer under vår ferie. Det setter jeg pris på. Og ja, tiden flyr virkelig. Ser ut som du har hatt nok å henge stroppene i de siste ukene også, og colastenger, det må jeg si imponerer...

Og grattis til Salva med jobb da :-) hurra for alle dere. Det gjør vel at dere blir i deilige Spain en stund til?? Godt dere har en liten norgesferie på programmet om ikke lenge da. Bare synd for meg at dere ikke kommer innom Oslo... for det hadde vært trivelig å sees igjen :-)

Nå er Kjetil på julebord (og Emilie hos besteforeldrene sine) og jeg har kvelden foran meg til tv-titting og å komme meg gjennom tusenvis av blogginnlegg og blogger... tror ikke jeg rekker så mange idag, men har jo hele jula. Har en mistanke om at jeg sovner tidlig idag. Fikk forresten sendt ut alle julekortene idag, håper de kommer frem til jul.

Ønsker dere en riktig god helg.

KLEMMER fra meg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails