fredag 11. desember 2009

Izzy!

I dag har vi faatt et nytt familiemedlem. Isbjörnen Izzy ble med hjem fra second-hand butikken for 2 Euro. Nyvasket, ren og pen tok jeg den store isbjörnen (paa str med Adrià) under armen. Da jeg kom hjem ringte jeg paa dören, la fra meg isbjörnen og gjemte meg i trappen. Marcus aapnet dören og jeg hörte et gisp og saa at han tok et skritt baklengs da han fikk öye paa Izzy som laa saa fint paa dörmatten:)
Naa har han lekt med Izzy siden og sa at "mamma har gitt meg en gave og naa er jeg bra glad!" Skjönningen




Naa holder han paa aa lage mat med Salva og Adrià har faatt flasken sin. Han gnir seg godt i öynene og er nok ganske moden for loppekassen.
I kveld blir det film! Vi skal se Revolutionary Road.

Önsker deg en herlig fredagskveld!

4 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

For et herlig bilde, DEN klemmen er god. Utrolig koselig at han ble så glad for bjørnen! Skjønner dere er slitne om kvelden for tiden, den alderen til A er utrolig morsomt - og slitsom! Kos dere i kveld! Klem Heidi

mona sa...

Så herlig!! Marcus kommer sikkert til å huske den dagen han åpnet døren og Izzy satt på trappen resten av livet :)
Ønsker dere en fin kveld. Klem

Bine sa...

Nei så artig! Skikkelig overraskelse å åpne til en isbjørn, hehe! Store bamser er ikke noe å tulle med, og det ser ut som at poden ble fornøyd ;) Ha en fortsatt fin 3. søndag i advent!

Inger-Lise sa...

Det var en fornøyd gutt! :-) Skjønner han ble overrasket når en isbjørn kom å banket på døren, men for en utrolig god ide!
Tror det er lenge siden jeg har sagt hei, men jeg har vært innom og lest stadig vekk. Har hatt en periode med speed-blogging, bare leser og nyter flotte innlegg, men har ikke hatt tid til å kommentere. Men nå er jeg tilbake på vanlig blogging. ;)
Helt fantastisk flott pepperkakekirke dere har laget!! Wow, jeg ble virkelig imponert! Her ble det små hus tegnet på fri hånd. har ikke satt de sammen enda, så vi vet ikke om delene passer sammen en gang.. he he.. Hvis ikke de passer blir det pepperkakevegger på fatet til jul! Thi-hi..
Når reiser dere til Norge? Kanskje det blir hvit jul på dere. Det er meldt mange minusgrader i hele landet fremover! :-) Fortsatt herlig førjulstid. klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails