mandag 15. februar 2010

Karneval eller kaldeval?!

Til tross for magetröbbel ble det en tur paa karnevalet paa lördag. Men det var ikke akkurat den typen karneval som faar testosteron og östrogennivaaene i kroppen til aa eksplodere… som i Brasil…

Det var en uvanlig kald dag og jeg hadde mest lyst aa pakke meg inn i Michelingubbe-kostyme med tjukk fleece paa innsiden. Og ikke vaere heks med lue som ikke engang dekket örene. Brr, fysj saa kaldt og Marcus fröys  til is med én gang i sitt Peter Pan-kostyme.

DSCF7140 DSCF7142

DSCF7145

Det var mange andre foreldre som hadde kledd seg ut ogsaa altsaa. Det ser bare ut som vi er litt malplassert paa akkurat dette bildet;)
Det er Marcus som har tegnet stjernene i kinnene mine. Flinkisen, visste jo ikke at han kunne slikt jeg!
DSCF7148

Dette var i gaar kveld etter dager med sjaber tilstand. Her har han vertfall faatt riktig farge i kinnene og straaler fornöyd etter aa ha vaert paa playdate med vennene sine, Maria&co.

I dag er vi invitert paa lunch hos nettopp dem igjen da det er skolefri her. Saa faar ungene rampet seg litt og löpt av seg litt energi.

Forövrig har vi hatt teatermorgen her hos oss i dag:)

DSCF7149

Poster’n jeg lagde tidligere ble en suksess. Her er vi paa rommet til Marcus, jeg og A sitter under köyesengen og Marcus forteller og illustrerer ivrig med de flyttbare figurene eventyret om de 3 smaa grisene!
Vi har ogsaa gardiner/kapper som henger ned fra köyesengen og de funket ypperlig som sceneteppe. Saa M klatret opp og ned fra sengen og aapnet/lukket alt ettersom forestillingen var over eller til aa starte! MORO!!

1 kommentar:

Vivian sa...

Så gøy det ser ut med karneval for både barn og voksne. Har inntrykk av at det er heller sjeldent her hjemme.
Kul heks!

Du - så kul poster. Det var et smart ting. Det skal jeg prøve ut når Lilla er blitt litt større. Moro måte å fortelle eventyr på

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails