fredag 26. februar 2010

Stillhet

Jeg nyter virkelig at det er helt stille her naa… A sover i vippestolen sin, han sovnet til bölgeskvulp (les: lyden av vann da jeg tok oppvasken for haand…)for litt siden.

Jeg som sa i gaar at jo, Adrià er frisk som en fisk han… Yeah, right. I natt steg febern paa nytt og jeg maatte gi böllefröet paracetamol stakkar. Og masse vann drakk han. Han er jo ingen vannentusiast, men det var tydelig at han var törst i natt. Og i morges var vi oppe tidlig. Er ikke hverdagskost aa vaakne til soloppgangen i dette huset, men det gjorde vi i dag. Men tror nesten jeg vil begynne aa staa opp litt tidligere jeg. Hadde jo tom tid aa bake scones til storegull til aa ha med paa skolen;)

Naa er det altsaa fredag og vi har vel ikke saa mye som en pitteliten plan en gang. Jeg tenker aa pröve ut ny oppskrift i kveld igjen. Blir det bra formidler jeg sporenstreks!

PICT0165

Önsker dere en sprö helg:)

Her er jeg fra mitt fantastiske utdrinkningslag for snart 3 aar siden. Moro var det gitt, men jammen godt man ikke behöver se slik ut for ofte!!

1 kommentar:

Vivian sa...

kjempekult bilde!!!

God helg
Klem Vivian

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails