onsdag 3. februar 2010

Zoombieland

I dag er jeg helt kjört etter dagen. Syns jeg henger i stroppen for aa rekke med alt som skal rekkes. Det blir jo lett litt stress naar Marcus skal i skolen kl 09 for saa aa bli hentet kl 12… Deretter tilbake kl 15 og hentes igjen kl 17… Heldigvis har vi bare noen hundre meter til skolen. I de tre timene mellom skal det lages lunch, spises, lekes, byttes bleier, koses, leses, ryddes, ja og mye annet. Det er jammen hektisk og noen ganger puster jeg nesten ikke för jeg sitter ved bordet. Da sier jeg at vi skal koose oss og spise rolig. Naar jeg sier ordet kose, sier Marcus automatisk “jeg vil tenne lyset “(!) og saa faar han det. Saa sitter vi der ved vinduet og solen renner inn vinduet, men likevel har vi tent store kubbelyset. Bare fordi det er kooos:) Saa kommer jo A krypende da. Han er jo ferdig aa spise for lengst, men kommer for smakspröver han da;) Stiller seg paa tär og henger naermest fra bordkanten… Og saa aner jeg et snev av noe som ikke akkurat minner om blomstereng, men tenker at DEN tar jeg etterpaa. Naa skal vi pröve aa kose oss til tross.

Naa skal denne damen faktisk paa GITARKURS:) Förste gang i kveld. Naa maa jeg innrömme at sovehjertet lider litt. Skulle saa mye heller gaatt aa lagt meg tidlig, men, men.

DSCF7095

2 av mine helter her i kveld. Hei sveis sier bare jeg. Som far saa sönn:) Adrià kjörer julepysjamas ennaa han. Julen varer nok helt til paaske den i det henseende;)

Tralalala, frem med gitaren og avgaarde-kaare!

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails