søndag 21. februar 2010

Lille djevel….

I dag har vaert en bra dag i grunn med veldig snille barn som har oppfört seg toppen. Desverre hadde jeg en liten djevel som satt ytterst paa tungspissen og vridde og vendte paa alle ord jeg sa slik at de kom ut helt feil og stadig med negativt fortegn… Det var vel trötthet som gjorde sitt til det tenker jeg. Visse dager er bare slik.

Hmm, skal legge meg NAA for aa unngaa en ny slik dag i morgen.

Haaper alle har hatt en fin dag i snödyngene som preger det norske land. Herlighet for en vinter dere har hatt. Jeg maa bare si at jeg bukker og neier for alle tapre sjeler der hjemme… SNART er vaaren der:)

Natta!

4 kommentarer:

Mammadamen sa...

Takk for fine tanker om vår. Ja, jeg gleder meg nå. Kan snart ikke vente lenger, og de ordene du beskriver, de ligger på tunga mi innimllom og:-)

Tusen takk for hyggelig bursdagshilden, forresten:-) Sov godt!

DUNNISMoR sa...

Ja, nokre dagar har det meste ein lirer ut av seg negativt forteikn...eg kjenner meg att, har det slik innimellom, også, og det er nok heilt normalt:)
Det snør, det snør, tiddeli bom, det er det det gjør, tiddelibom..! Her har det snøa tett i heile dag; no er det full vinter att...skikkeleg Winterwonderland. Og ja, det er vakkert...men eg er lei...dritlei, faktisk. Men veit du ka? Laurdag vender DUNNISMoR med mann og minstemann snuten sydover...nærmare bestemt til Spania:)Er så heldig å få låne ein leilighet ganske billig like ved Benidorm og skal vere der ei veke. Gler oss veldig til det!
No står pakking for tur...og det vert nok anna sko og tøy med i kofferten enn det me har brukt dei to siste mnd her, ja:)
Ha ei fin-fin veke!
Klem

Vivian sa...

Ja herlighet for en vinter.
Skjønner ikke helt hvor alt kommer fra:) Er veldig misunnelig på deg!

God natt

ghada sa...



شركة نقل عفش
اهم شركات مكافحة حشرات بالخبر كذلك معرض اهم شركة مكافحة حشرات بالدمام والخبر والجبيل والخبر والاحساء والقطيف كذلك شركة رش حشرات بالدمام ومكافحة الحشرات بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تنظيف خزانات بجدة الجوهرة من افضل شركات تنظيف الخزانات بجدة حيث ان تنظيف خزانات بجدة يحتاج الى مهارة فى كيفية غسيل وتنظيف الخزانات الكبيرة والصغيرة بجدة على ايدى متخصصين فى تنظيف الخزانات بجدة
شركة تنظيف خزانات بجدة
شركة كشف تسربات المياه بالدمام
شركة نقل عفش واثاث
شركة نقل عفش بالرياض وجدة والدمام والخبر والجبيل اولقطيف والاحساء والرياض وجدة ومكة المدينة المنورة والخرج والطائف وخميس مشيط وبجدة افضل شركة نقل عفش بجدة نعرضها مجموعة الفا لنقل العفش بمكة والخرج والقصيم والطائف وتبوك وخميس مشيط ونجران وجيزان وبريدة والمدينة المنورة وينبع افضل شركات نقل الاثاث بالجبيل والطائف وخميس مشيط وبريدة وعنيزو وابها ونجران المدينة وينبع تبوك والقصيم الخرج حفر الباطن والظهران
شركة نقل عفش بجدة
شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
شركة نقل اثاث بالرياض

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails