lørdag 6. februar 2010

Pudding and googles

 

Nye engelske venner har bydd oss paa en fantastisk dag i dag:)  Gamle paalitelige Merce’n fra 70-tallet tok oss til La Garriga! Med to eksemplariske barn i baksetet var det en behagelig tur som ogsaa innebar et shoppestopp i La Roca (shoppingparadis for merkesugne… kjempeOUTLET!). Det ble mest windowshopping paa oss i dag.

DSCF7109

Sjekk plakaten paa toppen av hyllen! Lill-Skansen i Stockholm:) Det maa jo vaere en av de beste stedene jeg vet om hvor man kan ta med barna og se masse dyr i vakre omgivelser.

DSCF7110

Vi fikk saaklart servert “pudding” til dessert:) Haha, og jeg som altsaa har trodd at pudding betyr pudding, rett og slett. Men det de mener er bare dessert:) Og saa har jeg faatt vite at svömmebriller ikke kalles googles (som i Google…), men goggles! Haha, jeg tror jo jeg er SAA flink i engelsk vett du, men gaar paa trynet rett som det er! Jaja, spiller jo ingen rolle da:)

DSCF7115

Paa kaf'é i ettermiddag. Eva syns saa synd paa meg med huller i buksene. Har bare ett helt par altsaa. Resten er hull i hull…

Og sjekk luringen pappan til Eva i bakgrunnen!

DSCF7112

Barna i blomsterengen! Det var vaarfölelse i dag og mandeltreet blomstrer saavidt:) Ikke lenge til vaaren!

En herlig dag, men hjelp saa trött jeg er.  I gaar ble jeg nemlig dradd med paa puben av en venninne. Nei, du skal ikke hjem var slagordet hennes hele kvelden! Saa naa er jeg en slagen dame… Var moro da og det er jo utrolig hva man faar snakket om paa slike pubrunder. Kanskje fremtiden tar en ny vri ?

Ha en herlig kveld:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails