fredag 12. februar 2010

SLOW MOTION

Natten gikk overraskende bra uten spying eller andre ubehagelige overraskelser. A vaaknet litt tidlig bare og vi tok han inn til oss i haap om at han ville sovne om, men den gang ei. Saa da ble det litt tidlig morgen paa oss,. men pytt pytt. Saa lenge han er bedre er jo allting bra! Det var altsaa han som spydde over hele meg i gaar kveld…  Virker som han spydde opp alt paa én gang ettersom det ikke har vaert noe mer etter det.

Marcus la seg rekordtidlig i gaar… kvart paa aatte bad han om aa faa legge seg. Og det uten aa ha spist noe hele dagen… Han vaaknet i morges senere enn vanlig og har virkelig sovet masse. Saa han gikk til skolen med rödmalt nese, slips, alle klaerne paa vrangen, sokker i ulike farger (ja, ikke fordi vi var trötte altsaa, men slutten paa karnevalsuken!), men til lunch saa han nesten litt beruset ut… stakkar. Blikket var helt tomt og stirrende. Saa naa ligger han som et slakt i sofaen og sover. Det er saa godt for han.

A er virkelig mye bedre. Har tom spist baade frokost og lunch! Venter paa at han skal ta seg en tur inn i drömmeland ogsaa for naa vil jeg ogsaa gjerne duppe litt;)

Det blir en fredag i slow motion hos oss. Ta det med ro og faa huset i orden. Ser jo ut som en slagmark her…

Ha en fin fredag og start paa helg. Haaper vi er klare for karnevalet i morgen:)

3 kommentarer:

Vivian sa...

Hei.
Ja det var snehvit hos oss i dag, og hun hadde hatt det supert i barnehagen. Hun kom hjem, fredeles i den prinsessekjole. Jeg som trodde hun var for liten til å bry seg om det... jaja..

Så godt å høre at A er bedre i dag. Heldigvis med den derre spy-syken er jo at det ofte går fort over.

Håper det blir karneval på dere i morgen. Lykke til, god bedring og god helg.

Inger-Lise sa...

Æsj, syke barn er ikke noe gøy! Håper M klarer å sove av seg hva enn han brygger på.
Veldig søtt med alle klærne på vrangen og forskjellige sokker, det skal jeg huske på! ;) Høres gøy ut med masse karneval da. Her er det en liten dag i barnehagen (kanskje på skolen også?) og det er det!
Var forresten veldig koselig det at dere får være med på skolen og lese og lære bort. Tror ikke det er vanlig her nei.. Dessverre. På bursdagen til Kasper spurte jeg om jeg kunne være med på samlingsstunden når jeg kom med kaken og det fikk jeg jo, men det virket ikke som om det var vanlig at foreldrene var med på noe annet enn å levere kaken. Ja ja.. jeg ville så gjerne se litt av livet i barnehagen, og føler jeg lærte masse i tillegg til at jeg ble bedre kjent med ”tantene” og noen av de andre barna. Det er jo koselig å kjenne de som barna tilbringer hele dagen sammen med! :-)
Håper formen er så bra at det blir karneval på dere i morgen! Er det parade, skal dere kle dere ut? Spent nå. Håper på bilder!! :-)
Klem

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

God bedring til dere! Stakkars små.. Håper dagen i dag blir bedre.

Riktig god morsdag og valentinsdag i morgen også!

Klem fra Tone

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails