tirsdag 16. juni 2009

Et lite prosjekt i seg selv...

er det aa faa i seg nok vann paa varme dager. I gaar da jeg var hos barnelegen paa ny kontroll med Adrià ble jeg nok en gang minnet paa hvor viktig det er for ammende aa drikke MASSE vann. Brystmelk blir produsert av overskuddet vi har av vaeske i kroppen...
Og disse dager svetter jeg masse her, vi har det veldig varmt og det aa holde tritt med drikkingen er ikke alltid like lett...
Men naa har jeg drukket og drukket jevnlig siden i morges og skal fortsette med det utover dagen og resten av sommeren... Og for hver kopp kaffe blir det vertfall to glass vann etterpaa...

Adrià veier naa 7,1 kg og er 66 cm lang. Han er saaklart godt utenfor normalkurven (!), men det var visst bare positivt det!

Naa blir det visst litt jobbing paa oss her! Mens Adrià koser seg paa lekematten!
Ha en super dag!

1 kommentar:

Vigdis sa...

Huff, jeg er alt for dårlig til å drikke nok vann... det er ikke så varmt her, men likevel...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails