søndag 21. juni 2009

Prinsesse for en stakket stund...

Vi dro jo som sagt til Bisbal i gaar og jeg trodde jeg skulle faa vaere saa heldig aa komme meg i en butikk og kjoept bisbalencs... men den gang ei! Vi hadde nemlig med Salvas far som skulle treffe en kompis i antikvitetsbransjen som hadde leid seg et middlelaldertaarn! Og naa har planer om aa restaurere til turisme rural. Dvs rom til utleie for turister!
Det ble en spektakulaer vandring oppigjennom taarnet. I spiraltrapp saaklart! Loese steiner, trappetrinn saa smale saa smale at jeg med vidt skjoert og A i babybjoern fikk meg en god utfordring... Til og med en doed mus maatte traakkes OVER! I slike gamle taarn hoerer det vel med med noen doede mus... Usj. Paa vei opp kunne vi stoppe og nye utsikten fra det som skal bli et par soverom! Tenk, aa sove i et taarn! Skikkelig prinsesseopplevelse:)
Da vi endelig stod paa toppen av taarnet var jeg saa svimmel og yr at jeg ikke noet saa veldig mye for aa si det slik. Var mest bekymret for aa komme meg ned igjen egentlig... Tenkte jo bare paa aa huske paa hvor den der ekle musen laa igjen. Ville noedig faa "museskvis" utover hele skosaalen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails