lørdag 6. juni 2009

Rulle rundt og markjordbaerplukking!


Jeg vet ikke om det er tidlig men lille Adrià ruller naa flere ganger over fra rygg til mage!
Han er jo bare 2,5 mnd...
Et par ganger har vi blitt overrasket over aa se at han plutselig ligger paa mage og vi spoer hverandre "har du snudd han?".
Han ligger i gymmen sin da han ruller rundt og faar kanskje litt hjelp av de der boylene til aa komme seg rundt men likevel! Det er en sterk liten gutt vi har, det er sikkert og visst at alle disse kiloene bidrar til kroppsstyrke!
Naa skal vi ut og plukke markjordbaer:) De saa vi var paa gang allerede forrige helg, men ikke helt modne ennaa da. Saa naaer vi optimister og har tatt med oss 2 tupperboxer og skal ut i skogen.
Saa ha en super loerdag!

5 kommentarer:

Vigdis sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vigdis sa...

Markjordbær! Det har jeg aldri plukket... Det er noe som hører hjemme i bøker og filmer for min del... Men det er få ting som høres mer koselig ut enn det :)

A må jo være veldig tidlig ute? Flinke gutten! Og sannsynligvis er prinsessa mi litt sent ute? Hun blir seks mnd på tirsdag, og det er bare litt over en uke siden hun rullet rundt første gang. (så gjorde hun det noen ganger til de neste to dagene, og ingenting den siste uka). Vi var nok litt sen med å begynne å ha henne på mage, ikke sa de noe om at vi måtte begynne med det da vi var på sykehuset heller... Nå blir hun bare irritert når jeg legger henne på magen, selv om jeg prøver og prøver flere ganger per dag... men øvelse gjør mester, ikke sant?

Ønsker dere en fortsatt fin helg, med masse masse gode markjordbær :o)

Mariann sa...

Oj, så flink han er :-)
Emilie ruller ikke, men hun lo for første gang idag. Gjett om vi var i 100. Forresten det jeg tenkte på med kommentarene var at jeg syns det var litt vanskelig å se hvilke som var nye. Får man beskjed om det kommer en ny kommentar på et gammelt innlegg?

Bine sa...

Flink liten ruller dere har da! Tror Isak var ca 3 mnd jeg.. Rullet fra mage til rygg da han var 1 mnd hvertfall. Utrolig som de utvikler seg i kjempefart plutselig - så mye de lærer første året!

Også markjordbær da.. mmm! Du sender da noen i en liten konvolutt til norge du? Hehe.

Ha en finfin start på uka!

Mariann sa...

Forresten en utfordring til deg i bloggen min.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails