fredag 26. juni 2009

Jentekveld!

I kveld har jeg date med disse jentene!
Jeg skulle egentlig ha vaert paa (a)phonica-konsert med norske Hanne Hukkelberg her i Banyoles i kveld, men kastet inn haandkleet da jeg hele dagen har kjent med usedvanlig trött og sliten. Har sovnet minst tre ganger under amming, med A i armene, og i morges sovnet jeg om og ble nesten for sen til min treff med Isabel... Saa naa gjelder det aa bare lade batteriene og ikke ha for mye paa agendaen... Jeg tror mye av tröttheten skyldes at jeg har svimlende lave jernverdier saa da er det vel bare aa sette seg selv paa en ny jernkur til uken. Hjelper visst ikke mye aa spise kjött og spinat naar verdiene er saa lave. Da maa det sterkere saker til.
Uansett skal jeg unne meg litt av denne deilige sjokoladen som min gode Siw la igjen her da de reiste hjem for et par uker siden! Toblerone er og blir en favoritt i sjokoladeverden:)

Haaper dere har en straalende fin fredag. Her har det NOK EN GANG vaert regnstorm fra 17-20:30... Akkurat i det konserten startet kl 21 tittet solen frem igjen:) Flaks for Hanne og kompani!
KLEM fra meg! Naa skal jeg paa date!

2 kommentarer:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

God bedring til deg. Og jeg tror du har funnet rett kur - sjokolade kurerer jo alt det! Jeg har allerede vært gjennom noen små konfekt som var igjen etter barndåpen og et par smash fra min kjæres pose... - Har dere smakt smash der nede i Spania? Det er jo helt vilt godt! Det burde dere importere ved en anledning!!

Sov godt og kose deg med Carrie og gjengen!

Klem fra Tone

Guro sa...

Hei.
Jeg var i Ghana på feltarbeid i forbindelse med masteroppgaven min. Så dro jeg visst tilbake etterpå også;) Var veldig spennende å bo der, trivdes kjempegodt. Har veldig lyst til å dra tilbake snart.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails