lørdag 13. juni 2009

Poden 3 mnd!

I dag er lille poden Adrià blitt 3 mnd gitt. Tiden ruser avgaarde med lynets hastighet. Han har blitt en god og rund liten sak som ruller fra rygg til mage, skrattler med stor aapen munn uten at en lyd kommer ut, griper i leker og stapper mine venninners fingre inn i munnen og gnager til de blir roed om knoklene... Noe er i anmarsj enn om det er VELDIG tidlig aa faa tenner allerede. Det gjoer meg ogsaa litt bekymret for ammingen... Hvordan blir det med en som har kjeften full av smaa pigger?
Marcus gav seg med amming foer han fikk tenner saa det der har jeg jo ingen erfaring med.

Noyaktig 3 mnd siden... En fersk Adrià myser ut i den store verden...
Jeg tenker at han har faatt ganske mye livserfaring paa sine 3 foerste mnd. Om Marcus var et porselensbarn, er dette mer et kaserollebarn om noen skjoenner hva jeg mener;)
Husker jeg var litt misunnelig paa manikyren det saa ut som han hadde faatt! Saa herlige fine lange negler hadde han da han ble foedt.
Forleden dag etter konferansen paa Casa Nostra chiller vi hos Maria. A ligger inntullet i skjerf i sakkosekken.
Forrige helg hos Iona paa frokost! Hun har en toppen leilighet i Banyoles sentrum og har en saann herlig delikat stil! Nesten alt i hvitt...
Og forresten, ja jeg har klippet haaeret. Sommerstilen er inntatt:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails