onsdag 24. juni 2009

I farten...

Det er full fart her og bare innom for aa si hei og legge inn litt bilder fra i gaar (om jeg rekker!). Kl 19:30 skal vi nemlig paa foerste konsert paa (a)phonica festivalen som starter i dag:)
Foer det skal vi innom svigermor og hente ungene og spise St.Joan-kake og drikke orchata!
Herlig!
I dag har M hatt fri fra barnehagen ettersom det er St.Joan. Vi dro til en herlig liten lagune et lite stykke unna og hadde et forfriskende bad der.

M ville ikke uti, han sier bare at han kommer til aa falle.... Stakkars, han falt uti bassenget her en dag, og det har vel gitt han en stoekk. Jeg stod RETT ved siden av saaklart og dro han opp igjen med en gang, og det var ingen fare paa ferde for han hadde lukket baade munn og nese. Men naa virker han litt forsiktig med badingen bare.

Her skulle vi egentlig ha vaert paa middag i gaar kveld... Hjemme paa takterrassen til Albert. Men vi stakk heller innom paa vei hjem litt tidligere paa kvelden bare for aa si hei. Han hadde duket saa fint og jeg likte saa godt seilet som han hadde hengt opp istedenfor parasoll!

Det ble isteden sen middag for oss paa vaar egen balkong! Kjempekos aa bare ha kvalitetstid sammen og tid til aa prate og se paa stjernene. Og ikke minst hoere paa smell og se paa raketter for her er St.joan en slik dag da det sendes opp fyrverkeri og kastes knallerter vegg i mellom... Kan styre min begeistring for sistnevnte...

Her er vi! Bildet av den deilige salaten ble saa uklart og daarlig (salaten selv var knallgod den!) saa slenger heller inn et bilde av oss, hehe! Jeg ser ut som jeg har drukket 15 coronitas, men jeg lover at jeg bare har tatt 1!! Litt saann "slitenmammalook" paa kjoepet hjelper ikke akkurat...

Vel, husbonden er straks ferdig aa shave seg, saa jeg faar avslutte her alt.

Haaper alle har hatt en fin st.joan og NAA er virkelig sommeren her!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails